Livrare incompletă / Alt produs
Livrare incompletă / Alt produs
Ați aflat după ce ați preluat coletul că ați primit al produs? Sau livrarea a fost necompletă? Ne pare foarte rău. Vom încerca să vă simplificăm reclamația cât mai mult posibil.
✔ Reclamațiile rezolvăm în termen de 2-3 zile lucrătoare de la primirea produsului.
✔ Livrare și retur gratuit
✔ În termen de 14 de zile de la preluarea produsului.
✔ Ambalajul produsului poate fi deteriorat mecanic, nu trebuie să returnați produsul în ambalajul original.
✔ Produsul trebuie să fie nefolosit și curat.
Cum să reclamați produsul?
- Completați formularul simplu de reclamație de mai jos.
- În caz de nevoie, întrebări și nelămuriri vă vom contacta în termen de 48 de ore în zilele lucrătoare și vom conveni asupra detaliilor reclamației.
- Ambalarea atentă va preveni deteriorarea în timpul transportului. În mod ideal, împachetați-l în ambalajul său original. Vă recomandăm să trimiteți produsul prin:
- Poșta Română -ca scrisoare recomandată împreună cu dovada achiziției (factură) la adresa:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Slovacia
- Packeta.ro - ambalați produsul împreună cu dovada de cumpărare (factura) și predați-l la punctul de pick-up Packeta.ro (nu Z-BOX) ca retur cu codul 98541713. Tot ce este necesar va fi aranjat de către personal de la filială. Solicitați operatorului o confirmare că coletul a fost trimis.