Reclamația produsului (defect al produsului)
✔ Vom procesa retragerea din contract in termen de 2-3 zile lucrătoare de la primirea produsului.
✔ Nu facem schimburi de produse.
✔ Ambalajul produsului poate fi deteriorat mecanic, nu trebuie să returnați produsul în ambalajul original.
✔ Produsul trebuie să fie nefolosit și curat.
✔ În cazul accesoriilor comandate greșit, în baza retragerii din contract vom rambursa prețul de achiziție al produsului împreună cu taxele poștale, după livrarea produslui la adresa noastră*
*maxim in 14 zile de la primirea produsului
- Completați formularul simplu de reclamație care îl găsiți mai jos.
- În caz de nevoie, întrebări și nelămuriri vă vom contacta în termen de 48 de ore în zilele lucrătoare și vom conveni asupra detaliilor reclamației.
- Ambalarea atentă va preveni deteriorarea în timpul transportului. În mod ideal, împachetați-l în ambalajul său original.
- Poșta Română -ca scrisoare recomandată împreună cu dovada achiziției (factură) la adresa:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Slovacia
- Packeta.ro - ambalați produsul împreună cu dovada de cumpărare (factura) și predați-l la punctul de pick-up Packeta.ro (nu Z-BOX) ca retur cu codul 98541713. Tot ce este necesar va fi aranjat de către personal de la filială. Solicitați operatorului o confirmare că coletul a fost trimis.